top of page

Nieuwsbrieven

  • Hoe kan ik mijn bestelling terugsturen?
    Meld uw bestelling aan bij ons met de reden van retour. Dit kunt u doen via ons e-mailadres: info.retroboz@gmail.com Niet aangemelde goederen kunnen we helaas niet in behandeling nemen.
  • Aan welke landen leveren jullie?
    Nederland - België - Duitsland. Overige landen in overleg. Vraag eerst naar de verzendkosten als u hierover twijfelt.
  • Wat is de leveringstermijn?
    Zodra de betaling binnen is word de zending de eerstvolgende werkdag verstuurd.
  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
    Ja, afhalen is zeker mogelijk. U kunt u bestelling die u geplaatst heeft op de website middels een afspraak afhalen. Neem hiervoor contact met ons op via E-mail: info.retroboz@gmail.com of Tel: +31 6 28421475.
  • Hoe kan ik betalen?
    U kunt via onze site op de volgende manieren betalen: Ideal, Creditcard en Apple Pay. Tevens kunt u ook betalen bij afhalen. Hierbij kunt u contant betalen.
  • Is mijn betaling/bestelling gelukt?
    U krijgt een bevestiging nadat u een bestelling bij ons heeft geplaatst op het door u opgegeven emailadres. Mocht u deze niet hebben ontvangen dan kunt u een mail sturen naar info.retroboz@gmail.com of inloggen op onze website en kijken bij mijn bestellingen.
  • Verkopen jullie RETRO cadeaubonnen?
    Jazeker, wij hebben RETRO cadeaubonnen vanaf € 5.- tot € ... ? Klik op onderstaande button en u komt op de juiste pagina om een fysieke of digitale RETRO cadeaubon te bestellen.
  • Hebben jullie een fysieke winkel?
    Onze platenwinkel is op vanaf 19-08-2023 gesloten. Wij blijven te vinden op beurzen en online.
  • Hoe lever ik een cadeaubon in?
    U voert in het betalingsscherm bij een fysieke cadeaubon de code in bij het coupon invoer velt. Bij een digitale cadeaubon voert u hem in bij cadeaubon invoerveld in het betalingsscherm. Mocht u hier problemen mee hebben kunt u altijd contact met ons opnemen.
  • alt.text.label.Instagram
bottom of page