Frequently asked questions
Meld uw bestelling aan bij ons met de reden van retour.
Dit kunt u doen via ons e-mailadres: info.retroboz@gmail.com
Niet aangemelde goederen kunnen we helaas niet in behandeling nemen.
Ja, afhalen is zeker mogelijk. U kunt u bestelling die u geplaatst heeft op de website middels een afspraak afhalen. Neem hiervoor contact met ons op via E-mail: info.retroboz@gmail.com of Tel: +31 6 28421475.
U krijgt een bevestiging nadat u een bestelling bij ons heeft geplaatst op het door u opgegeven emailadres. Mocht u deze niet hebben ontvangen dan kunt u een mail sturen naar info.retroboz@gmail.com of inloggen op onze website en kijken bij mijn bestellingen.
Jazeker, wij hebben RETRO cadeaubonnen vanaf € 5.- tot € ... ?
Klik op onderstaande button en u komt op de juiste pagina om een fysieke of digitale RETRO cadeaubon te bestellen.
U voert in het betalingsscherm bij een fysieke cadeaubon de code in bij het coupon invoer velt. Bij een digitale cadeaubon voert u hem in bij cadeaubon invoerveld in het betalingsscherm. Mocht u hier problemen mee hebben kunt u altijd contact met ons opnemen.